torsdag-nyårsafton typ.

hejhej , jag har inte bloggat på 6 dagar.men har verkligen inte orkat.
idag är det iallafall nyår vad ska man hitta på har inget o göra utom o kanske vara med isabel
om hon får komma det hoppas jag iallafall så jag  har något att göra,
va på stan måndag,tisdag och onsdag,,3 dagar irad,
på måndag köpte jag ett linne som är rosa och en tunika/lång tröja som är svart och vit randig.
på tisdagen köpte jag nog ingenting,var ju i vännes natten till tisdag hos älsklings cissi,
med maria högdahl vi hade väll kul , smsade typ heeeeeeeela natten , men de dög ju!
och på onsdag köpte ajg nya skor vita me typ röda snören med vita prickar på .
och en rosa puma tröja  på sen for jag hem och la mig i sängen med daotrn i knät.
sen så fixade jag mig och så duschade,sminkade mig osv..för jag skulle vara med hanna och cornelia
vi var med crille också, vi gjorde ingenting jag o hanna var ute o rökte lita då o då ,,
inte så ofta men var inte där så länge heller..och nu är det torsdag den 31 och det är nyårsafton
och jag saknar min blomman som varit borta sen i söndags o fjällen,men han kommer hem imorgon kväll
tror jag sakna sakna sakna han .... justja sen har jag tagit hål i läppen eller maria nyholm tog det på mig
vart typ okej,jag trivs med det iallafall ,men fick töja 2 stavar aj så ont den sista gjorde hehe ,
aja ,, kan någon säga någon bra låt ? (A) ...
kram andrea




Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdateraaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-10 @ 02:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0